
چرا همش بسلامتی مشتیا نه مشقیا؟چرا همش بسلامتی داشیا نه لاشیا؟بیاید یکم هم بسلامتی مادر بگیم...بسلامتی مادر که بهشت زیرپاشه ولی دنیا رو واس خودش جهنم کرده...بسلامتی مادر که تا وقتی بچه هاشو سر سفره سیر نکنه خودش لب به هیچی نمیزنه...به سلامتی مادر که تنها محرم و رفیق بچه هاشه...بسلامتی مادر ... ↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭...
ادامه مطلب
دنیــا رو هـم بریـزم بہ پـات↣ مـوهاے سپـــیـد شــــُدت↣ سیــــــاه نمیـــــشہ↣ حـلالــم ڪڹ مـــادر↣...
ادامه مطلب